Маю такий же комплект, який пропрацював 8 років майже без збоїв (здається раз обновлював програмні настройки). І ось ворота відкрилися. Нажав на пульту команду на закриття а половинка М1 не рухається - дійшла при відкритті до упора і так залишилась. Роблокував привід, і почав спостерігати за реакцією на управління. Якщо не доводити половинку воріт М1 до упора, а пультом зупиняти відчинення, то ворота з пульта успішно закриваються і відкриваються. Але якшо половинку воріт М1 при відкриті не зупинити, а дочекатися щоб зупинилася об упор - далі на пульт не реагує. Розблокувати двигун і вручну прикрити ворота - все керується.
При програмуванні (память обнулив), атоматичний пошук обмежувачів (хоч з токовою чутливістю, хоч без), не проходить. Двигун М1 відкривається і більше не рухається.
З чого порадите розпочати огляд? В двигунах wingo мікроперемикачів не має, зусилля (пробував рукою) розвиває добре, значить конденсатор нормальний. Механічна поломка? Може бути поганий контакт в реле відповідного двигуна, якщо він все ж таки управляється на закриття та відкриття? Що ще може накритися при навантаженні (коли ворота впираются в обмежувач) і саме у відкритому положені двигуна М1?
NICE MINDY A400: Настройка, Ремонт, Схема
Добрый день!niceA400 писал(а):Маю такий же комплект, який пропрацював 8 років майже
А питание проверили на приводе в этот момент, когда уже полностью открыто?
Вітаю! Перевіряв на платі, на контактах до двигуна - не було. Але можливо напруги й не має бути, бо коли двигун зупинився у відкритому положені, я даю команду на закриття і процесор діагностує якусь помилку і не подає напругу на закриття? Фотореле клацає коли є перешкода. Поки зняв плату, на столі візуально ніяких ушкоджень не бачу, повиганяв павуків . Напруга з трансформатора 21В (хоча кругом пишуть що має бути 24). На столі успішно програмується (перевірити поки нічим). Реле розборні, але впритик запаєні - потрібно якись зйомник кришечок майструвати. Планую на вихідних зачистити контакти реле. Зняти двигун та роздивитися детально механізм. Змонтувати та запустити - відпишусь.
Нажаль система не дозволяє керувати двигунами окремо в ручному режимі. Чистка контактів реле не дала результату. Після обнулення пам'яті, програмування в автоматичному режимі не проходить процедуру закриття двигуна М1. Тобто коли він відчинився - далі вже не закривається. Напруга на двигун подається короткочасно і далі пропадає. З відключеною чутливістю по струму - теж не працює. В процесі перевірок помітив, що зусилля на закриття двигун М1 має набагато менше ніж на відкриття. При певних обставинах, коли ворота розмістити у напів відкритому стані і керувати з пульта. То частина на М1 відкривається з нормальним зусиллям, а ось закривається з мінімальним та ривками. В деяких положеннях приходиться підштовхувати ворота для закриття. Хоча створки із розблокованим двигуном рухаются легесенько. Наступним кроком було прокладення тимчасової проводки до двигуна М1 та перевірка ємності конденсатора.
Кинув нові дроти - все запрацювало як потрібно. Повернув попередню проводку - глюки поновилися. Під'єднав новий кабель - знову все працює як потрібно. Все ж, від'єднав виводи конденсатора, та заміряв прибором його ємність - виявилась 2,63мкФ (а має бути 5 мкФ).
В результаті, проблема виявилась в поломаному дроті що виходить з гофри до двигуна. Під час багатократнього скручування під час відкриття-закриття (хоча візуально кут повороту на дротах майже не видно). Мабуть із-за того, що дріт був використаний із зовнішньою білою оболонкою низької якості. З роками вона втратила еластичність і тріснула, далі вже пошкодила дріт. Під термоусадкою було не видно. Припаяв новий відрізок дрота та заізолював. Конденсатор поки залишив старий, при нагоді куплю та заміню на нові в обох двигунах.
Кинув нові дроти - все запрацювало як потрібно. Повернув попередню проводку - глюки поновилися. Під'єднав новий кабель - знову все працює як потрібно. Все ж, від'єднав виводи конденсатора, та заміряв прибором його ємність - виявилась 2,63мкФ (а має бути 5 мкФ).
В результаті, проблема виявилась в поломаному дроті що виходить з гофри до двигуна. Під час багатократнього скручування під час відкриття-закриття (хоча візуально кут повороту на дротах майже не видно). Мабуть із-за того, що дріт був використаний із зовнішньою білою оболонкою низької якості. З роками вона втратила еластичність і тріснула, далі вже пошкодила дріт. Під термоусадкою було не видно. Припаяв новий відрізок дрота та заізолював. Конденсатор поки залишив старий, при нагоді куплю та заміню на нові в обох двигунах.
У меня вопрос по Nice MINDY A400. Не могу понять почему у меня 9 вольт на разъёме входов выходов вместо 24.меряю по отношению к питающему конденсатора. Так же lm334 не запитана. Не могу найти как на неё подаётся напряжение. МО кто подскажет?
Не работал с блоком управления А400, но на фото платы я не нашел, где может быть LM334. Также я не понял относительно какого питающего конденсатора вы меряете напряжение. Уточните, пожалуйста, попробую помочь.
Вы наверное имели в виду LM324. Добавляю схему силовой части блока A400, может еще актуально для вас, или будет полезно для кого-то еще. Чертеж сделан по плате блока управления, возможны неточности.
Напряжение на LM324 может отсутствовать из-за неисправности элементов цепи питания (смотрите схему), неисправности реле R1 (крайнее возле предохранителя) или элементов управления реле (микросхема ULN2004).
NICE MINDY A400 Схема
Напряжение на LM324 может отсутствовать из-за неисправности элементов цепи питания (смотрите схему), неисправности реле R1 (крайнее возле предохранителя) или элементов управления реле (микросхема ULN2004).
NICE MINDY A400 Схема